Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés
Online kérdőív
Kérdőívszerkesztő
Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.
Panelmenedzser
A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.
Kvalitatív szervezés
Online kvalitatív rendszer
Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.
Válaszadók szervezése
Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.
Online kérdőív
Keressen minket bizalommal
Híreink
Digi@Bank Monitor – Az NRC új pénzügyi / fintech tracking kutatása
A digitális bankolási tölcsér főként az applikáció letöltésnél szűkül – és ott nagyon. A digitális ellenállási mutató magas, ami több dologra is visszavezethető. A
NRC Innovációkutatás 2017. | Kérdőív piackutatóknak és megrendelőiknek
Elindult Innovációkutatás 2017. nevű GRIT kutatásunk. Az előző évekhez hasonlóan idén újra elkészítjük a piackutatási szakma egyetlen olyan kutatását, amely rólunk szól. Célunk továbbra is az,
Fogmosási szokásaink
Ismét bekerültünk a hírekbe, ezúttal a Rapid White kozmetikai márka megbízásából készített kutatásunkkal. Annyira jó, hogy amikor nincs időnk cikket írni egy-egy kutatásról, akkor
A hónap kampánya szerintünk | 2. rész
Egészen új unaloműző rovatunk, a hónap kampánya 2. részében ismét megmutatjuk, mit szavaztunk meg önkényesen e hó legjobbjának. Előtte azonban egy kis kitérő: A
Férfiak és kozmetikumok
Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel (a
Infografikára tettük a vizes VB szurkolói várakozásait
A hazai közönség optimistán készül a közelgő vizes világbajnokságra. Az NRC és a NetPanel friss felméréséből kiderül: ötből ketten aktívan követik majd a világeseményt.
A hónap kreatív kampánya szerintünk
Mostantól minden hónapban szavazunk 1-1 kreatív kampányra, mert kedveljük a kreatív kampányokat, a céges szavazás általában jó móka. Ha már szavazunk, akkor bejegyzést is
NRC Omnibusz | Eredményes kutatás költséghatékonyan
Iszonyú véleményes volt az ötlet. Abban biztosak voltunk, hogy tarol, de a márkaszemélyiségre gyakorolt hatását nem tudtuk felmérni a meetingen… Tartottunk tőle, hogy az
Kis data kis gond – big data nagy gond?
A digitálizáció előretörésével az életünk egészen apró, hétköznapi momentumai is követhető nyomot hagynak maguk után a virtuális térben. Nem akarjuk megijeszteni az olvasót, de
Élmény vagy függőség? A mobilozás pszichológiája
A nomofóbia („no-more-mobile-phone phobia”) mára egy elfogadott pszichés betegség, mely a szorongással kevert függőségek csoportjába sorolható. A mobiltól való elszakítottság súlyos frusztrációt okoz, akár
Teszteltük – McDonald’s terminálok
Ha már cikket írunk róla, hát ki is próbáltuk a vörösvári úti McDonald’s-ban kihelyezett rendelésfelvevő kiosk terminálokat. Persze a komoly szakmaiságot némileg félretéve rohamoztuk meg
Peti interjú
NRC UX & Performance team Interjú Fülöp Péter UX specialistával Az NRC-nél nagy változások vannak folyamatban. Új divíziók alakulnak, és a digitális platformokra kerül a