NRC piackutatási szolgáltatások
„A piackutatás megtérülése nem csak a növekvő eladásokban vagy a piaci részesedés növekedésében mérhető, hanem például a belső döntéshozatali folyamatok hatékonyságának növelésében, az ügyfélelégedettség javításában, és a költségek optimalizálásában is.”
Miért jó befektetés a piackutatás
A piackutatás egy nagyon jó befektetés a vállalatok számára, amely nem csak rövid, hanem hosszú távon is jelentős hatással van a vállalat mindennapi működésére és profitabilitására. Azon túl, hogy a betekintést nyújt a piaci folyamatokba és fogyasztói viselkedés mélyebb aspektusaiba, a piackutatás egy stratégiai eszköz is. Segít a vállalatoknak megérteni az aktuális piaci trendeket, fogyasztói igényeket, és ezáltal lehetővé teszi számukra, hogy adatvezérelt és informált döntéseket hozzanak. A piackutatás által generált információk segíthetnek a felesleges költségek csökkentésében, az ügyfélretenció növelésében és az új üzleti lehetőségek azonosításában. Azok a vállalatok, amelyek nem használják ki ezt az eszközt, nemcsak lemaradnak a versenyben, de komolyan veszélyeztetik saját piaci pozíciójukat.
Piacfeltárás
A piacfeltárás segíti a vállalatokat abban, hogy megtalálják a piaci réseket és lehetőségeket, és ezáltal jobb üzleti döntéseket hozhassanak.
Piacbecslés
A piacbecslés segít a vállalatoknak megérteni a piaci lehetőségeket, a versenytársak helyzetét és a piac jövőbeli növekedési kilátásait.
Szegmentáció
Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jobban megértsék ügyfeleiket, személyre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat fejlesszenek ki.
Perszónakészítés
Ezek a karakterek segítenek a vállalatoknak abban, hogy jobban megértsék ügyfeleiket és a legjobb termékeket fejlesszék ki.
Ügyfélelégedettség
Segíti a vállalatot abban, hogy megértsék ügyfeleik szükségleteit és elvárásait, és mérjék termékeik, szolgáltatásaik és ügyfélkiszolgálásuk hatékonyságát.
Ügyfélélmény
A kutatás eredményei segíthetnek a vállalatnak fejleszteni a termékeit, javítani a szolgáltatásokat és maximalizálni az árakat.
Dolgozói-élmény
A dolgozói élmény kutatása segíthet a vállalatnak a munkaerő megtartásában, a toborzásban, a dolgozói elégedettség és elkötelezettség növelésében.
Szolgáltatásteszt
A tesztelés módszerével a vállalat képes fejleszteni és javítani a szolgáltatásait, ami növeli az ügyfelek elégedettségét, hűségét és a vállalat versenyképességét.
Termékteszt
A terméktesztelés lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy termékük megfelelően működik-e és elég vonzó-e a vásárlók számára.
Árteszt
Az ártesztelés nagyon hasznos eszköz a vállalatok számára, mert segít meghatározni a legoptimálisabb árszintet a termékükre.
Koncepcióteszt
A koncepcióteszt tesztelése lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy korai szakaszban kapjanak visszajelzést a piactól, így csökkentsék a költségeket.
Csomagolásteszt
A csomagolásteszt eredményei alapján a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztói preferenciákat és ennek megfelelően alakíthatják termékük csomagolását.
Reklámfilm elő-és utótesztelése
Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy előre meghatározzák a reklámok potenciális hatását, minimalizálják a kockázatot és maximalizálják a vásárlást.
Honlap / applikáció usability
Ez a tesztelési módszer felfedi a felhasználói élmény problémáit, és segít a vállalatoknak optimalizálni termékeiket a felhasználói élmény javítása érdekében.
Ügyfélszolgálat
Az eredmények segíthetnek a vállalatoknak fejleszteni ügyfélszolgálati stratégiáikat, javítani ügyfélszolgálati folyamataikat.
Elemzés
Az NRC által végzett kutatási adatbázisok másodlagos elemzése képes átfogó betekintést nyújtani a vállalat korábbi kutatásainak eredményeibe.
Online kutatás
Keressen minket bizalommal
Híreink
Hol VOD, hol nem VOD
VOD üzleti modellek A médiakutatási adatok szerint külföldön az elmúlt években a legnagyobb műsorszolgáltatók mindegyike elkezdte saját VOD szolgáltatás kiépítését, fejlesztését és piacra dobását. A
Miért mások?
Internetezők versus nem internetezők. Internetezők versus teljes lakosság. Nap mint nap találkozom ezzel a megkülönböztetéssel, ami azért különösen érdekes, hiszen ma már a lakosság nagyobbik
Bonsai-dizájn a mobilkutatásban
Miközben az okostelefonok lassan életünk minden területén átveszik a hatalmat, a piackutatás valahogy nem tud mit kezdeni a bennük rejlő lehetőséggel. A Confirmit jelentése szerint
Lesz-e újra hitele a lakáshitelnek?
Az élénkülő lakáshitelezésről szóló hivatalos statisztikák, a bankok versengő lakáshitel-ajánlatai, a pénzügyi-szakmai fórumok optimizmusa a lakáshitelekkel szembeni lakossági bizalom lassú visszaépülését sejteti. De mégis milyen
Pénzügyeinkről "okoson" és egyéb eszközökön
Több mint hárommillió okostelefon, több mint hárommillió érintés nélküli fizetésre alkalmas bankkártya. Több tucat fizetést lehetővé tévő applikáció, okostelefonos büdzsé-kezelő, árfolyam-figyelő, tőzsdei kereskedő, fizető-alkalmazás. Hogyan
Okostelefon-választási előrejelzés
„Ha legközelebb okostelefont veszek, olyat választok, ami kedvező áron elérhető és nagy kijelzője van; emellett fontos, hogy nagy legyen a memóriája (vagy legalább bővíthető), de
Audiovizuális tartalmak érzelmi hatásvizsgálata
Bemutatjuk az NRC Műsortesztjét A televízió továbbra is a legnagyobb hatású médiacsatorna, amely Magyarországon a mai napig a teljes hirdetési piac több mint negyedét teszi
PMSZ: Átrendeződni látszik a hazai kutatási piac
Magyarországon közel 5%-os gyarapodás figyelhető meg, míg a legutóbbi ESOMAR Global Market Research tanulmány szerint a piackutatási iparág 2014-ben világszinten 0,1%-kal, 43 milliárd dollárra nőtt éves
"Tanítsuk meg az üzletet kérdezni…"
„…a többit megoldja a kutatás.” Bábel-Szücs Szilvia a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével, Szőcs Andrással beszélgetett. Az interjú a 2014. téli Marketingkutató magazinban jelent meg. *****
Így használjuk kisképernyős eszközeinket III.
Hanghívás és üzenet interneten keresztül Az okostelefonok lehetővé teszik, hogy a hagyományos hanghívások és SMS-ek helyett az interneten keresztül telefonáljunk, és küldjünk üzeneteket. Ez a
Innováció a piackutatásban! Te mit gondolsz erről?
A Médiapiac Kutatás 2015 konferencia egyik célja, hogy választ adjunk arra a kérdésre, hogy mit tekinthetünk innovációnak a piackutatásban, melyek azok az innovációk, amelyek nemcsak
Innováció a kutatásban – Letölthető tanulmány
Az NRC és a Médiapiac Innováció 2015 kutatása, illetve az ezt követő Kutatás 2015 konferencia újra megmutatta, hogy a piackutatásra, az ügyfeleknél lévő adatok másodelemzésére,