NRC piackutatási szolgáltatások

„A piackutatás megtérülése nem csak a növekvő eladásokban vagy a piaci részesedés növekedésében mérhető, hanem például a belső döntéshozatali folyamatok hatékonyságának növelésében, az ügyfélelégedettség javításában, és a költségek optimalizálásában is.”

Miért jó befektetés a piackutatás

A piackutatás egy nagyon jó befektetés a vállalatok számára, amely nem csak rövid, hanem hosszú távon is jelentős hatással van a vállalat mindennapi működésére és profitabilitására. Azon túl, hogy a betekintést nyújt a piaci folyamatokba és fogyasztói viselkedés mélyebb aspektusaiba, a piackutatás egy stratégiai eszköz is. Segít a vállalatoknak megérteni az aktuális piaci trendeket, fogyasztói igényeket, és ezáltal lehetővé teszi számukra, hogy adatvezérelt és informált döntéseket hozzanak. A piackutatás által generált információk segíthetnek a felesleges költségek csökkentésében, az ügyfélretenció növelésében és az új üzleti lehetőségek azonosításában. Azok a vállalatok, amelyek nem használják ki ezt az eszközt, nemcsak lemaradnak a versenyben, de komolyan veszélyeztetik saját piaci pozíciójukat.

Piacfeltárás

A piacfeltárás segíti a vállalatokat abban, hogy megtalálják a piaci réseket és lehetőségeket, és ezáltal jobb üzleti döntéseket hozhassanak.

Piacbecslés

A piacbecslés segít a vállalatoknak megérteni a piaci lehetőségeket, a versenytársak helyzetét és a piac jövőbeli növekedési kilátásait.

Szegmentáció

Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jobban megértsék ügyfeleiket, személyre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat fejlesszenek ki.

Perszónakészítés

Ezek a karakterek segítenek a vállalatoknak abban, hogy jobban megértsék ügyfeleiket és a legjobb termékeket fejlesszék ki.

Ügyfélelégedettség

Segíti a vállalatot abban, hogy megértsék ügyfeleik szükségleteit és elvárásait, és mérjék termékeik, szolgáltatásaik és ügyfélkiszolgálásuk hatékonyságát.

Ügyfélélmény

A kutatás eredményei segíthetnek a vállalatnak fejleszteni a termékeit, javítani a szolgáltatásokat és maximalizálni az árakat.

Dolgozói-élmény

A dolgozói élmény kutatása segíthet a vállalatnak a munkaerő megtartásában, a toborzásban, a dolgozói elégedettség és elkötelezettség növelésében.

Szolgáltatásteszt

A tesztelés módszerével a vállalat képes fejleszteni és javítani a szolgáltatásait, ami növeli az ügyfelek elégedettségét, hűségét és a vállalat versenyképességét.

Termékteszt

A terméktesztelés lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy termékük megfelelően működik-e és elég vonzó-e a vásárlók számára.

Árteszt

Az ártesztelés nagyon hasznos eszköz a vállalatok számára, mert segít meghatározni a legoptimálisabb árszintet a termékükre.

Koncepcióteszt

A koncepcióteszt tesztelése lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy korai szakaszban kapjanak visszajelzést a piactól, így csökkentsék a költségeket.

Csomagolásteszt

A csomagolásteszt eredményei alapján a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztói preferenciákat és ennek megfelelően alakíthatják termékük csomagolását.

Reklámfilm elő-és utótesztelése

Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy előre meghatározzák a reklámok potenciális hatását, minimalizálják a kockázatot és maximalizálják a vásárlást.

Honlap / applikáció usability

Ez a tesztelési módszer felfedi a felhasználói élmény problémáit, és segít a vállalatoknak optimalizálni termékeiket a felhasználói élmény javítása érdekében.

Ügyfélszolgálat

Az eredmények segíthetnek a vállalatoknak fejleszteni ügyfélszolgálati stratégiáikat, javítani ügyfélszolgálati folyamataikat.

Elemzés

Az NRC által végzett kutatási adatbázisok másodlagos elemzése képes átfogó betekintést nyújtani a vállalat korábbi kutatásainak eredményeibe.

Online kutatás

Keressen minket bizalommal

Ajánlatkérés

Híreink

Online kutatás

Hogyan tovább, internetpenetráció?

Úgy tűnik, mintha mostanában ismét hot topic lenne az internetpenetráció. Több helyről – ügyféltől, újságírótól – is kaptam kérdéseket azzal kapcsolatban, mi a helyzet most,

Online kutatás

Nem mindegy, hogy mennyire okos

A mobilszolgáltatók, telefonüzletek kínálatában gyakorlatilag szinte már csak okostelefonokkal találkozhatunk, a „hagyományos” mobiltelefonok ideje tehát úgy tűnik, hogy lejárt, vagy legalábbis erőteljesen leáldozóban van. Nem

Interjú Serfőző Lilivel és Torma Csillával

Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Serfőző Lilivel és Torma Csillával. Serfőző Lili NRC Marketingkutató, tanácsadó 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Alapvetően minden tekintetben

Online kutatás

Kütyükörkép 2013Q1

Ma már minden második hazai internetező mondhatja el magáról azt, hogy van valamilyen kütyüje. Míg 2013 első negyedévére az okostelefont birtoklók aránya elérte a 45%-ot,

Online kutatás

Pálinkás jó hírek

A pálinka a legnépszerűbb tömény ital a fiatalok körében, hiszen a 18–49 éves hazai lakosság 59%-a fogyasztja valamilyen rendszerességgel. A fogyasztás évről évre nő, míg

Online kutatás

Interjú Ferenczhalmy Bálinttal

Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak Kőszegi András interjúja Ferenczhalmy Bálinttal. Ferenczhalmy Bálint jelenlegi feladata az OTP Bank piackutatási tevékenységének szakmai irányítása. Ennek megfelelően

Online kutatás

Jobb félni, mint megijedni

A televízió mint kommunikációs csatorna fontossága megkérdőjelezhetetlen markatingkampányok során. Egy televíziós kampány sikeressége számos tényezőn túl a reklámfilm minőségétől is függ, arra azonban nincs örökérvényű

Online kutatás

Magyar sorozatfüggő-kórkép

Idén igazi sorozatdömpinggel nyitották az évet a magyar televíziós csatornák, számos új sorozatpremierrel, új műfajokkal és természetesen az eddigi évadok folytatásával találkozhatunk. A sorozatok palettája

|

A jó tanulmány nemcsak a kutatócég érdeme

Bábel-Szücs Szilvia (NRC) interjúja Uzoni Balázzsal, a Vodafone Zrt. ügyfélkapcsolati igazgatójával Egy királynak volt három fia. Mindhárom gyermekének szeretett volna pénzt adni, de sajnos mire

||

Interjú Szabó Tündével és Thomas Lantossal

Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Szabó Tündével és Thomas Lantossal. Szabó Tünde 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? NYÁR! Nagybetűs NYÁR, amikor nem csak

Online kutatás

Online társkeresés I.

Milyen a jó első levél? És milyen az, amitől „sírva nevetünk”? Az internetes társkeresés nagyon egyszerűnek tűnik. Legalábbis nekünk, nőknek. Csak bejelöljük, hogy milyen típusú