Podcast

Research&more az NRC piackutatási podcastja

Az NRC research&more piackutatási podcast célja, hogy szórakoztassa, inspirálja és motiválja a hallgatókat. Az előadók által megosztott tapasztalatok, tanácsok és a legújabb trendek új nézőpontot nyújthatnak a piackutatás terén. Emellett, a podcast adások segíthetnek a hallgatóknak megérteni a piackutatás fontosságát, valamint megtanulni, hogyan használható a vállalatok számára.

További adásainkat itt is hallgathatod:

Podcast cikkek

IMR - Instant Market Research - az online piackutatást támogató komplex rendszer|chatszoba|||||

A KORLÁTOK LEBONTÁSA

Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási platformok, amelyek tökéletes terepet biztosítanak a fókuszcsoportok, mélyinterjúk online térbe költözéséhez – az NRC által fejlesztett Instant Market Research (IMR) épp egy ilyen kutatási szoftver.

Tovább olvasom »

Kis data kis gond – big data nagy gond?

  A digitálizáció előretörésével az életünk egészen apró, hétköznapi momentumai is követhető nyomot hagynak maguk után a virtuális térben. Nem akarjuk megijeszteni az olvasót, de egyes becslések szerint naponta közel 2,5 exabyte

Tovább olvasom »
Podcast

Bonsai-dizájn a mobilkutatásban

Miközben az okostelefonok lassan életünk minden területén átveszik a hatalmat, a piackutatás valahogy nem tud mit kezdeni a bennük rejlő lehetőséggel. A Confirmit jelentése szerint például 2013-ban a kérdőíves megkérdezések mindössze 2

Tovább olvasom »
Podcast

Kiaknázatlan lehetőségek – ökonometria

A médiakutatás változatos munka. Ügyfeleink a legkülönfélébb feladatokkal bíznak meg minket kampányaikkal kapcsolatban, szpotteszttel, logóteszttel, storyboardok elemzésével. Sokszor értékelünk szlogeneket, szereplőket, reklám alatti zenék tetszését. Megmérjük, hogy a célcsoport szerint kellőképp illeszkedik-e

Tovább olvasom »