Hírek

|

Virtuális valóságtól a Metaverzumig

A Research and more pocast első őszi adásában arról beszélgettünk, mit gondolnak 2021-ben a magyar internetezők a virtuális valóságról és arról a lehetséges jövőről, amit a Metaverzum hozhat.

||

Megkedveltük a home office-t

Inkább az előnyeit érzékeljük home office-nak, így nem meglepő, hogy a többség szeret otthonról dolgozni, és álláskeresés során is figyelembe veszi majd, hogy a munkaadó kínál-e ilyen lehetőséget.

Hírek

Még egyszer az ügyfélélményről

Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben.

Hírek

Hogyan éltük meg? A pandémia bő egy éve

Tavaly novemberben tekintettük át utoljára, nagyobb ívű kitekintéssel a Pandémia Hangulat Index eredményeit. A járvány sajnos nem ért véget akkor, így történetünk is folytatódik. Hogyan is látjuk a kutatásunk szemüvegén keresztül az azóta eltelt időszakot?

|

Fenntarthatóság: tudjuk, hisszük, csak nem akarjuk

Bár a fenntarthatóság sokakat foglalkoztató kérdés, ez nem feltétlenül látszik akkor sem, amikor megnézzük, hogy milyen termékek, milyen csomagolásban, milyen motivációval kerülnek bele a bevásárlókosarakba. Friss NRC kutatás a témában!

Hírek

Hatékonyak a non-spot hirdetések

Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?

|

Virtuális valóságtól a Metaverzumig

A Research and more pocast első őszi adásában arról beszélgettünk, mit gondolnak 2021-ben a magyar internetezők a virtuális valóságról és arról a lehetséges jövőről, amit a Metaverzum hozhat.

||

Megkedveltük a home office-t

Inkább az előnyeit érzékeljük home office-nak, így nem meglepő, hogy a többség szeret otthonról dolgozni, és álláskeresés során is figyelembe veszi majd, hogy a munkaadó kínál-e ilyen lehetőséget.

Hírek

Még egyszer az ügyfélélményről

Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben.

Hírek

Hogyan éltük meg? A pandémia bő egy éve

Tavaly novemberben tekintettük át utoljára, nagyobb ívű kitekintéssel a Pandémia Hangulat Index eredményeit. A járvány sajnos nem ért véget akkor, így történetünk is folytatódik. Hogyan is látjuk a kutatásunk szemüvegén keresztül az azóta eltelt időszakot?

|

Fenntarthatóság: tudjuk, hisszük, csak nem akarjuk

Bár a fenntarthatóság sokakat foglalkoztató kérdés, ez nem feltétlenül látszik akkor sem, amikor megnézzük, hogy milyen termékek, milyen csomagolásban, milyen motivációval kerülnek bele a bevásárlókosarakba. Friss NRC kutatás a témában!

Hírek

Hatékonyak a non-spot hirdetések

Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?