Hírek
Megkérdeztük a médiafogyasztót (letölthető prezentáció)
Töltsd le az Internet Hungaryn tartott előadásunk prezentációját!
Virtuális valóságtól a Metaverzumig
A Research and more pocast első őszi adásában arról beszélgettünk, mit gondolnak 2021-ben a magyar internetezők a virtuális valóságról és arról a lehetséges jövőről, amit a Metaverzum hozhat.
Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma
Szeptember 28-ig még van lehetőség egyedi kérdéseket is betenni a kérdőívbe.
Megkedveltük a home office-t
Inkább az előnyeit érzékeljük home office-nak, így nem meglepő, hogy a többség szeret otthonról dolgozni, és álláskeresés során is figyelembe veszi majd, hogy a munkaadó kínál-e ilyen lehetőséget.
Generációk a közösségi médiában (letölthető prezentáció)
Töltsd le a Social Media 2021 konferencián tartott előadásunk prezentációját!
Még egyszer az ügyfélélményről
Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben.
Hogyan éltük meg? A pandémia bő egy éve
Tavaly novemberben tekintettük át utoljára, nagyobb ívű kitekintéssel a Pandémia Hangulat Index eredményeit. A járvány sajnos nem ért véget akkor, így történetünk is folytatódik. Hogyan is látjuk a kutatásunk szemüvegén keresztül az azóta eltelt időszakot?
Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál
Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban?
Fenntarthatóság: tudjuk, hisszük, csak nem akarjuk
Bár a fenntarthatóság sokakat foglalkoztató kérdés, ez nem feltétlenül látszik akkor sem, amikor megnézzük, hogy milyen termékek, milyen csomagolásban, milyen motivációval kerülnek bele a bevásárlókosarakba. Friss NRC kutatás a témában!
Nyári tervek a harmadik hullám végén – mi lesz veled, turizmus?
Lassan vége a járvány harmadik hullámának, de hogyan hat ez a turizmusra? Milyen terveik vannak a magyaroknak a nyári hónapokra? Utazunk, vagy inkább otthon maradunk?
Trendek és preferenciák az ingatlanpiacon
Vásárlás, felújítás, finanszírozás. Mi a helyzet az ingatlanpiacon? Erről szól podcastunk legfrisebb epizódja.
Hatékonyak a non-spot hirdetések
Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?
Megkérdeztük a médiafogyasztót (letölthető prezentáció)
Töltsd le az Internet Hungaryn tartott előadásunk prezentációját!
Virtuális valóságtól a Metaverzumig
A Research and more pocast első őszi adásában arról beszélgettünk, mit gondolnak 2021-ben a magyar internetezők a virtuális valóságról és arról a lehetséges jövőről, amit a Metaverzum hozhat.
Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma
Szeptember 28-ig még van lehetőség egyedi kérdéseket is betenni a kérdőívbe.
Megkedveltük a home office-t
Inkább az előnyeit érzékeljük home office-nak, így nem meglepő, hogy a többség szeret otthonról dolgozni, és álláskeresés során is figyelembe veszi majd, hogy a munkaadó kínál-e ilyen lehetőséget.
Generációk a közösségi médiában (letölthető prezentáció)
Töltsd le a Social Media 2021 konferencián tartott előadásunk prezentációját!
Még egyszer az ügyfélélményről
Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben.
Hogyan éltük meg? A pandémia bő egy éve
Tavaly novemberben tekintettük át utoljára, nagyobb ívű kitekintéssel a Pandémia Hangulat Index eredményeit. A járvány sajnos nem ért véget akkor, így történetünk is folytatódik. Hogyan is látjuk a kutatásunk szemüvegén keresztül az azóta eltelt időszakot?
Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál
Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban?
Fenntarthatóság: tudjuk, hisszük, csak nem akarjuk
Bár a fenntarthatóság sokakat foglalkoztató kérdés, ez nem feltétlenül látszik akkor sem, amikor megnézzük, hogy milyen termékek, milyen csomagolásban, milyen motivációval kerülnek bele a bevásárlókosarakba. Friss NRC kutatás a témában!
Nyári tervek a harmadik hullám végén – mi lesz veled, turizmus?
Lassan vége a járvány harmadik hullámának, de hogyan hat ez a turizmusra? Milyen terveik vannak a magyaroknak a nyári hónapokra? Utazunk, vagy inkább otthon maradunk?
Trendek és preferenciák az ingatlanpiacon
Vásárlás, felújítás, finanszírozás. Mi a helyzet az ingatlanpiacon? Erről szól podcastunk legfrisebb epizódja.
Hatékonyak a non-spot hirdetések
Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?