Hírek
Internetes biztosítási piac
A Genertel Biztosító Zrt., az első magyar direktbiztosító 2009. tavaszán internetes biztosításkötés témakörben piackutatást végzett az NRC Piackutató Kft. bevonásával. A kutatás eredményeként megállapítható, hogy
Internetpenetráció 2008 második félév
Fél év alatt a 15-69 éves hazai lakosságon belül 3 százalékpontot nőtt az internetezők aránya, így a legfrissebb kutatási adatok szerint 49 százalékos az internetpenetráció
Nem engedünk a négy kerékből
Autóhasználat kutatás A gazdasági válság hatására sem változott számottevően az internetezők autóvásárlási kedve. A fél éven belül személygépkocsi vásárlást tervezők többsége, csaknem 60 százaléka, használt
Ismét a gyerekek kerültek a fókuszba
Bár a mai gyerekek szabadidejében előkelő helyet foglal el a számítógépezés és az internet-használat, nem ez az egyetlen módja a kikapcsolódásnak. A 15 év alatti
Fizetős online tartalomletöltés és videómegosztás
Ha információra van szükségünk vagy valamilyen tartalmat keresünk, sokszor az internetet hívjuk segítségül, ahol pár kattintást követően választ találhatunk kérdéseinkre. Egyes esetekben ingyenesen, még máskor
Költséghatékony adatfelvételi megoldások a piackutatásban
A piackutatás fejlődésében mérföldkőnek számított az internet széles körű elterjedése, ugyanis kaput nyitott egy újabb módszer előtt, melynek segítségével az eddigieknél még hatékonyabban lehet vizsgálni
Érdemes vertikális portálokon hirdetni
A vertikális – egy adott témára koncentráló – weboldalak fontos szereplői a jövő internetes tartalomszolgáltatási és kereskedelmi piacának. Az NRC legújabb vizsgálata az egyes vertikális
Kik laknak a panelban?
Ahhoz, hogy rendszeresen végezhessünk kérdőíves megkérdezéseket az interneten, elengedhetetlenül szükséges egy jól felépített, menedzselt és folyamatosan karbantartott online piackutatási panel. Cikkünkben az online piackutatói panel
Mire jó a világháló?
Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2008 első félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és offline médiahasználatát, fogyasztási
A vizes sportokat támogatnák az internetezők
Bár az internetezők 62 százaléka csalódott a magyar olimpiai csapat pekingi eredményei miatt, mégis többen vannak azok, akik végeredményben elégedettek a magyar sportolók teljesítményével, mint
Internetpenetráció 2008 első félév
Fél év alatt 5 százalékpontot nőtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezők aránya, így 2008 első félévében 46 százalékos az internetpenetráció – több
Behálózott média
Az internetezők több mint fele legalább egy napilapot rendszeresen olvas. A napilapok közül a Blikk és az ingyenes Metro a legnépszerűbb: előbbit 22, utóbbit 20
Internetes biztosítási piac
A Genertel Biztosító Zrt., az első magyar direktbiztosító 2009. tavaszán internetes biztosításkötés témakörben piackutatást végzett az NRC Piackutató Kft. bevonásával. A kutatás eredményeként megállapítható, hogy
Internetpenetráció 2008 második félév
Fél év alatt a 15-69 éves hazai lakosságon belül 3 százalékpontot nőtt az internetezők aránya, így a legfrissebb kutatási adatok szerint 49 százalékos az internetpenetráció
Nem engedünk a négy kerékből
Autóhasználat kutatás A gazdasági válság hatására sem változott számottevően az internetezők autóvásárlási kedve. A fél éven belül személygépkocsi vásárlást tervezők többsége, csaknem 60 százaléka, használt
Ismét a gyerekek kerültek a fókuszba
Bár a mai gyerekek szabadidejében előkelő helyet foglal el a számítógépezés és az internet-használat, nem ez az egyetlen módja a kikapcsolódásnak. A 15 év alatti
Fizetős online tartalomletöltés és videómegosztás
Ha információra van szükségünk vagy valamilyen tartalmat keresünk, sokszor az internetet hívjuk segítségül, ahol pár kattintást követően választ találhatunk kérdéseinkre. Egyes esetekben ingyenesen, még máskor
Költséghatékony adatfelvételi megoldások a piackutatásban
A piackutatás fejlődésében mérföldkőnek számított az internet széles körű elterjedése, ugyanis kaput nyitott egy újabb módszer előtt, melynek segítségével az eddigieknél még hatékonyabban lehet vizsgálni
Érdemes vertikális portálokon hirdetni
A vertikális – egy adott témára koncentráló – weboldalak fontos szereplői a jövő internetes tartalomszolgáltatási és kereskedelmi piacának. Az NRC legújabb vizsgálata az egyes vertikális
Kik laknak a panelban?
Ahhoz, hogy rendszeresen végezhessünk kérdőíves megkérdezéseket az interneten, elengedhetetlenül szükséges egy jól felépített, menedzselt és folyamatosan karbantartott online piackutatási panel. Cikkünkben az online piackutatói panel
Mire jó a világháló?
Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2008 első félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és offline médiahasználatát, fogyasztási
A vizes sportokat támogatnák az internetezők
Bár az internetezők 62 százaléka csalódott a magyar olimpiai csapat pekingi eredményei miatt, mégis többen vannak azok, akik végeredményben elégedettek a magyar sportolók teljesítményével, mint
Internetpenetráció 2008 első félév
Fél év alatt 5 százalékpontot nőtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezők aránya, így 2008 első félévében 46 százalékos az internetpenetráció – több
Behálózott média
Az internetezők több mint fele legalább egy napilapot rendszeresen olvas. A napilapok közül a Blikk és az ingyenes Metro a legnépszerűbb: előbbit 22, utóbbit 20