Hírek

piackutatás

Kutatás a lakás-takarékpénztárakról 2023

2018 őszén egy csapásra megszüntették a lakástakarékpénztári befizetések utáni állami támogatást, ami kutatásaink szerint a termék fő vonzereje volt, gyakorlatilag az biztosította, hogy egyáltalán volt a betéti résznek

piackutatás

Kvalitatív kutatások és a digitális világ

Egy nagyon jót beszélgettünk Dr. Babocsay Ádám pszichológussal, kvalitatív kutatási szakemberrel: Tartsatok velünk, hallgassatok ránk! A kvalitatív kutatások új korszaka: Online térhódítás, COVID hatások és

Milyen gyakran chatelünk?

MINDIG VAN MIRŐL BESZÉLNI – chatprogramok

A chatprogramok szerves részét képezik a mindennapoknak A 18-65 év közötti hazai lakosság 90%-a használ valamilyen chatprogramot/applikációt, közel felük napi rendszerességgel chatel. A legaktívabb chathasználók a fiatalok:

CX trendek 2023|

Ügyfélélmény és CX trendek 2023

Tegnap a CXPA Hungary felkérésére egy előadást tartottam a 2023 ügyfélélmény trendekről és a hazai lakosság ügyfélelvárásairól, amelyből készítettem a nemzetközi trendeket összefoglaló cikket. Akik

E-kereskedelem

Megélhetési válság, luxus autók és az e-kereskedelem

Az NRC research&more legújabb, januári adásában a megélhetési válságról, a luxus cikkek növekvő fogyasztásáról, a társadalom kettészakadásáról és arról beszélgettünk, hogy a kutatásaink és az

piackutatás

88% az internetpenetráció Magyarországon

Az online világ jelentős változásokon megy keresztül, melyek hatással vannak a társadalomra és a vállalatokra. Az internetpenetráció Magyarországon 2000-ben még csak 12% volt, azonban a

piackutatás

Kutatás a lakás-takarékpénztárakról 2023

2018 őszén egy csapásra megszüntették a lakástakarékpénztári befizetések utáni állami támogatást, ami kutatásaink szerint a termék fő vonzereje volt, gyakorlatilag az biztosította, hogy egyáltalán volt a betéti résznek

piackutatás

Kvalitatív kutatások és a digitális világ

Egy nagyon jót beszélgettünk Dr. Babocsay Ádám pszichológussal, kvalitatív kutatási szakemberrel: Tartsatok velünk, hallgassatok ránk! A kvalitatív kutatások új korszaka: Online térhódítás, COVID hatások és

Milyen gyakran chatelünk?

MINDIG VAN MIRŐL BESZÉLNI – chatprogramok

A chatprogramok szerves részét képezik a mindennapoknak A 18-65 év közötti hazai lakosság 90%-a használ valamilyen chatprogramot/applikációt, közel felük napi rendszerességgel chatel. A legaktívabb chathasználók a fiatalok:

CX trendek 2023|

Ügyfélélmény és CX trendek 2023

Tegnap a CXPA Hungary felkérésére egy előadást tartottam a 2023 ügyfélélmény trendekről és a hazai lakosság ügyfélelvárásairól, amelyből készítettem a nemzetközi trendeket összefoglaló cikket. Akik

E-kereskedelem

Megélhetési válság, luxus autók és az e-kereskedelem

Az NRC research&more legújabb, januári adásában a megélhetési válságról, a luxus cikkek növekvő fogyasztásáról, a társadalom kettészakadásáról és arról beszélgettünk, hogy a kutatásaink és az

piackutatás

88% az internetpenetráció Magyarországon

Az online világ jelentős változásokon megy keresztül, melyek hatással vannak a társadalomra és a vállalatokra. Az internetpenetráció Magyarországon 2000-ben még csak 12% volt, azonban a