Hírek

Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban
Az omnibusz kutatások kulcsfontosságúak a piackutatásban, mivel lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és költséghatékonyan szerezzenek be releváns piaci információkat. Egy omnibusz kutatás során

AI és lakosság – mi történt a nyáron?
Még nincs egy éve, hogy a ChatGPT berobbant az életünkbe, s mi máris a harmadik mérést végezzük el a lakosság körében. Az AI alkalmazásokat és azon belül a ChatGPT-t rendszeresen használók aránya viszont egyhelyben topog.

Ügyfélélmény: bevált receptek a profitnöveléshez
Ügyfélélmény: A siker titka. Szakértői podcastunk bemutatja, hogyan alakíthatja át a CX a vállalati eredményeket.

Az életkor csak egy szám?
Annyi mindentől függhetne az, hogy miként látjuk a következő tíz évünket, mennyire látjuk felfelé vagy lefelé menő irányba menni az életünket. Mégis, a jelenlegi életkorunk

Magyar Podcast trendek 2023-ban
Az elmúlt időszakban a médiapiaci szereplők és a döntéshozók egyre inkább felismerték, hogy a podcast nem csupán egy új médiaformátum, hanem egy alapvető, piacformáló, tanító

Pszichológus helyett AI?
Esther Perel pszichoterapeuta és a New York Times bestseller-írója napjaink egyik legélesebb és legeredetibb hangja a modern kapcsolatok terén. Szeptemberben Budapesten, a BrainBar-on adott elő. Szücs Szilvi írása.

Stresszesek vagyunk, de igyekszünk jól levezetni
A 18-65 éves hazai lakosság 30%-a több időt tölt mostanában elmélyülős, bíbelődős szabadidős tevékenységekkel, mint az elmúlt egy – két évben. Elsődleges indokuk erre a

Innováció és Megbízhatóság: megújult az NRC piackutató cég honlapja
A digitális világban a folyamatos megújulás és innováció elengedhetetlen. Az NRC, Magyarország legelső online piackutatásra szakosodott vállalata, ezt a szemléletet vallva újította meg honlapját. Az

AI hatása a piackutatási piacra
Az elmúlt időszakban egyre inkább tudatosult a piaci szereplőknél és a döntéshozóknál, hogy a mesterséges intelligencia (AI) nem csupán egy technológiai kuriózum, hanem egy alapvető,

VÁLTOZÁS! Beszélgetés az NRC Client Summit 2023-as előadásairól
Ha valami, akkor a változás a mindennapjaink része lett, bár azt is mondhatnánk, hogy sosem volt ez másképp, de egy biztos: a változással foglalkoznunk kell. A Covid,

Kutatás a lakás-takarékpénztárakról 2023
2018 őszén egy csapásra megszüntették a lakástakarékpénztári befizetések utáni állami támogatást, ami kutatásaink szerint a termék fő vonzereje volt, gyakorlatilag az biztosította, hogy egyáltalán volt a betéti résznek

Mi fán terem a service designer és a facilitátor Magyarországon?
Csernátony Fannival és Barna Mátéval a MOME oktatóival és hamarosan induló Service Design egyetemi képzés vezetőivel beszélgetve jártuk körbe Service Designnal kapcsolatos legtöbbször elhangzó kérdéseket.

Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban
Az omnibusz kutatások kulcsfontosságúak a piackutatásban, mivel lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és költséghatékonyan szerezzenek be releváns piaci információkat. Egy omnibusz kutatás során

AI és lakosság – mi történt a nyáron?
Még nincs egy éve, hogy a ChatGPT berobbant az életünkbe, s mi máris a harmadik mérést végezzük el a lakosság körében. Az AI alkalmazásokat és azon belül a ChatGPT-t rendszeresen használók aránya viszont egyhelyben topog.

Ügyfélélmény: bevált receptek a profitnöveléshez
Ügyfélélmény: A siker titka. Szakértői podcastunk bemutatja, hogyan alakíthatja át a CX a vállalati eredményeket.

Az életkor csak egy szám?
Annyi mindentől függhetne az, hogy miként látjuk a következő tíz évünket, mennyire látjuk felfelé vagy lefelé menő irányba menni az életünket. Mégis, a jelenlegi életkorunk

Magyar Podcast trendek 2023-ban
Az elmúlt időszakban a médiapiaci szereplők és a döntéshozók egyre inkább felismerték, hogy a podcast nem csupán egy új médiaformátum, hanem egy alapvető, piacformáló, tanító

Pszichológus helyett AI?
Esther Perel pszichoterapeuta és a New York Times bestseller-írója napjaink egyik legélesebb és legeredetibb hangja a modern kapcsolatok terén. Szeptemberben Budapesten, a BrainBar-on adott elő. Szücs Szilvi írása.

Stresszesek vagyunk, de igyekszünk jól levezetni
A 18-65 éves hazai lakosság 30%-a több időt tölt mostanában elmélyülős, bíbelődős szabadidős tevékenységekkel, mint az elmúlt egy – két évben. Elsődleges indokuk erre a

Innováció és Megbízhatóság: megújult az NRC piackutató cég honlapja
A digitális világban a folyamatos megújulás és innováció elengedhetetlen. Az NRC, Magyarország legelső online piackutatásra szakosodott vállalata, ezt a szemléletet vallva újította meg honlapját. Az

AI hatása a piackutatási piacra
Az elmúlt időszakban egyre inkább tudatosult a piaci szereplőknél és a döntéshozóknál, hogy a mesterséges intelligencia (AI) nem csupán egy technológiai kuriózum, hanem egy alapvető,

VÁLTOZÁS! Beszélgetés az NRC Client Summit 2023-as előadásairól
Ha valami, akkor a változás a mindennapjaink része lett, bár azt is mondhatnánk, hogy sosem volt ez másképp, de egy biztos: a változással foglalkoznunk kell. A Covid,

Kutatás a lakás-takarékpénztárakról 2023
2018 őszén egy csapásra megszüntették a lakástakarékpénztári befizetések utáni állami támogatást, ami kutatásaink szerint a termék fő vonzereje volt, gyakorlatilag az biztosította, hogy egyáltalán volt a betéti résznek

Mi fán terem a service designer és a facilitátor Magyarországon?
Csernátony Fannival és Barna Mátéval a MOME oktatóival és hamarosan induló Service Design egyetemi képzés vezetőivel beszélgetve jártuk körbe Service Designnal kapcsolatos legtöbbször elhangzó kérdéseket.
További cikkeink

E-kereskedelem trendek 2025: A piac újrarendeződése és a hazai webshopok kihívásai

Spájzolás vagy költés? Befektetés vagy haláltánc?

Van, aki forrón szereti? – A lakosság megélése a 2024-es nyári hőmérséklet kapcsán

Adatvizualizáció, Python, szerelem

Piackutatási trendek 2025: társadalmi és technológiai trendek, amelyek hatással vannak a világunkra

2025 – 25 éves az NRC és a hazai online piackutatás

Tényleg a január a leginkább téli depressziós hónap?

Data Processing, adatmenedzser

A piackutatás új korszaka a Mesterséges Intelligenciával

Molnár Zoltán – A szelektív hulladékgyűjtés: hol tartunk?

Rab Árpád – Sági Ferenc: Élet 3.0 – Elveszi-e munkádat a mesterséges intelligencia?

Ezt most hová tegyem? – hulladékok lakossági kutatása, I. rész
Letölthető infografikák

Válogass az NRC letölthető infografikák között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.