Ebben a hónapban is utánajártunk hol jelentünk meg, és büszkén meg is mutatjuk. Igaz, a szeptemberi felhozatalhoz képest most kevesebb érdekes hírben tűntünk fel, de sajnos igen kevés olyan kutatást készítünk, ami bejárhatja a sajtót, hiszen a legtöbb esetben titkos információkat adunk át ügyfeleinknek, amiket ők féltve őriznek.
Magyarország kórképét a Groupamával állítottuk fel. Nem túl vidám, de fontos téma ez.
Tovább a Pénzcentrum oldalára >>
A Generalival karöltve az autósok épségéért aggódtunk.
A piaci összefogás jegyében a TNS-sel vizsgáltuk meg a digitális média térnyerését a marketingben.
A megtakarításokról az OVB megbízásából kérdeztük az embereket.
A kiskamaszok pénzköltési szokásairól a CIB számára készítettünk tanulmányt.
Ugyanez a CIB-es kutatás a pénzügyi nevelésre és a szülők szerepére is kitért.
Az OVB-vel a nyugdíjak iránt is érdeklődtünk, hiszen mi sem leszünk már fiatalabbak.
Egészségügyi kiadásainkról az ÖPOSZ számára készítettünk kutatást
Sok volt a pénzügyi téma tehát, de akinek ez nem elég, kapcsolódjon be pénzügyi trackingünkbe, ahol a bankoló lakosság digitális érettségét követjük nyomon.