Októberi szemelvényeink – Publikus kutatásaink az online médiában

 

Ebben a hónapban is utánajártunk hol jelentünk meg, és büszkén meg is mutatjuk. Igaz, a szeptemberi felhozatalhoz képest most kevesebb érdekes hírben tűntünk fel, de sajnos igen kevés olyan kutatást készítünk, ami bejárhatja a sajtót, hiszen a legtöbb esetben titkos információkat adunk át ügyfeleinknek, amiket ők féltve őriznek.

 

Magyarország kórképét a Groupamával állítottuk fel. Nem túl vidám, de fontos téma ez.

Tovább a Pénzcentrum oldalára >>

 

A Generalival karöltve az autósok épségéért aggódtunk.

Tovább a Napi.hu oldalára >>

 

A piaci összefogás jegyében a TNS-sel vizsgáltuk meg a digitális média térnyerését a marketingben.

Tovább a Prim.hu-ra >>

 

A megtakarításokról az OVB megbízásából kérdeztük az embereket.

Tovább a Blikk oldalára >>

 

A kiskamaszok pénzköltési szokásairól a CIB számára készítettünk tanulmányt.

Tovább a Blikk oldalára >>

 

Ugyanez a CIB-es kutatás a pénzügyi nevelésre és a szülők szerepére is kitért.

Tovább a Teol oldalára >>

 

Az OVB-vel a nyugdíjak iránt is érdeklődtünk, hiszen mi sem leszünk már fiatalabbak.

Tovább a 24.hu-ra >>

 

Egészségügyi kiadásainkról az ÖPOSZ számára készítettünk kutatást

Tovább a weborvos oldalára >>

 

Sok volt a pénzügyi téma tehát, de akinek ez nem elég, kapcsolódjon be pénzügyi trackingünkbe, ahol a bankoló lakosság digitális érettségét követjük nyomon.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Takács Gergely további cikkei
|||||

Férfiak és kozmetikumok

  Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel

|||||||

A hónap kreatív kampánya szerintünk

  Mostantól minden hónapban szavazunk 1-1 kreatív kampányra, mert kedveljük a kreatív kampányokat, a céges szavazás általában jó móka. Ha már szavazunk, akkor bejegyzést