NRC piackutatási szolgáltatások

„A piackutatás megtérülése nem csak a növekvő eladásokban vagy a piaci részesedés növekedésében mérhető, hanem például a belső döntéshozatali folyamatok hatékonyságának növelésében, az ügyfélelégedettség javításában, és a költségek optimalizálásában is.”

Miért jó befektetés a piackutatás

A piackutatás egy nagyon jó befektetés a vállalatok számára, amely nem csak rövid, hanem hosszú távon is jelentős hatással van a vállalat mindennapi működésére és profitabilitására. Azon túl, hogy a betekintést nyújt a piaci folyamatokba és fogyasztói viselkedés mélyebb aspektusaiba, a piackutatás egy stratégiai eszköz is. Segít a vállalatoknak megérteni az aktuális piaci trendeket, fogyasztói igényeket, és ezáltal lehetővé teszi számukra, hogy adatvezérelt és informált döntéseket hozzanak. A piackutatás által generált információk segíthetnek a felesleges költségek csökkentésében, az ügyfélretenció növelésében és az új üzleti lehetőségek azonosításában. Azok a vállalatok, amelyek nem használják ki ezt az eszközt, nemcsak lemaradnak a versenyben, de komolyan veszélyeztetik saját piaci pozíciójukat.

Piacfeltárás

A piacfeltárás segíti a vállalatokat abban, hogy megtalálják a piaci réseket és lehetőségeket, és ezáltal jobb üzleti döntéseket hozhassanak.

Piacbecslés

A piacbecslés segít a vállalatoknak megérteni a piaci lehetőségeket, a versenytársak helyzetét és a piac jövőbeli növekedési kilátásait.

Szegmentáció

Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jobban megértsék ügyfeleiket, személyre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat fejlesszenek ki.

Perszónakészítés

Ezek a karakterek segítenek a vállalatoknak abban, hogy jobban megértsék ügyfeleiket és a legjobb termékeket fejlesszék ki.

Ügyfélelégedettség

Segíti a vállalatot abban, hogy megértsék ügyfeleik szükségleteit és elvárásait, és mérjék termékeik, szolgáltatásaik és ügyfélkiszolgálásuk hatékonyságát.

Ügyfélélmény

A kutatás eredményei segíthetnek a vállalatnak fejleszteni a termékeit, javítani a szolgáltatásokat és maximalizálni az árakat.

Dolgozói-élmény

A dolgozói élmény kutatása segíthet a vállalatnak a munkaerő megtartásában, a toborzásban, a dolgozói elégedettség és elkötelezettség növelésében.

Szolgáltatásteszt

A tesztelés módszerével a vállalat képes fejleszteni és javítani a szolgáltatásait, ami növeli az ügyfelek elégedettségét, hűségét és a vállalat versenyképességét.

Termékteszt

A terméktesztelés lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy termékük megfelelően működik-e és elég vonzó-e a vásárlók számára.

Árteszt

Az ártesztelés nagyon hasznos eszköz a vállalatok számára, mert segít meghatározni a legoptimálisabb árszintet a termékükre.

Koncepcióteszt

A koncepcióteszt tesztelése lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy korai szakaszban kapjanak visszajelzést a piactól, így csökkentsék a költségeket.

Csomagolásteszt

A csomagolásteszt eredményei alapján a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztói preferenciákat és ennek megfelelően alakíthatják termékük csomagolását.

Reklámfilm elő-és utótesztelése

Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy előre meghatározzák a reklámok potenciális hatását, minimalizálják a kockázatot és maximalizálják a vásárlást.

Honlap / applikáció usability

Ez a tesztelési módszer felfedi a felhasználói élmény problémáit, és segít a vállalatoknak optimalizálni termékeiket a felhasználói élmény javítása érdekében.

Ügyfélszolgálat

Az eredmények segíthetnek a vállalatoknak fejleszteni ügyfélszolgálati stratégiáikat, javítani ügyfélszolgálati folyamataikat.

Elemzés

Az NRC által végzett kutatási adatbázisok másodlagos elemzése képes átfogó betekintést nyújtani a vállalat korábbi kutatásainak eredményeibe.

Online kutatás

Keressen minket bizalommal

Ajánlatkérés

Híreink

Melyik a legnépszerűbb fesztivál?

Nyár van, dübörög a fesztiválszezon – és a 40 évesnél fiatalabb magyar felnőttek 18 százaléka idén is részt vesz (vagy vett) valamilyen könnyűzenei fesztiválon. A

A hitelfelvétel tűzkeresztsége

  Amilyen a katonáknál a tűzkeresztség, olyan az első hitelfelvétel a pénzügyi fogyasztónál. Gyakran váratlanul jön, izgulunk miatta, utána sokáig emlegetjük, és hatással van a

|

Megint a németek?

  A magyarok háromötödét érdekli a foci vb – derül ki az NRC kutatásából, amely az esemény kezdete előtti napokban készült.  A spanyolok és a

LETÖLTÉS | A Media Hungary 2018. konferencián bemutatott előadásunk anyagai

[vc_row][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15587′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15567′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][/vc_row]

Szívesen szállnánk meg okoshotelben?

  Okoseszközökkel a zsebünkben kilépünk okosotthonunk ajtaján, és elhagyja okosvárosunkat, hogy néhány napot valahol máshol töltsünk el. Hol szállunk meg? Hát persze, hogy egy okoshoteben!

||

Készen állunk a fintech forradalomra?

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]   Molnár Zoltán senior kutatónk a pénzügyi kutatások szaktekintélye újabb előadást tartott fintech témában, ezúttal az Evolution konferencián. A prezentáció anyagát most egy

|

Legfrissebb e-kereskedelmi kutatásunk letölthető prezentációja

[vc_row][vc_column width=”1/2″][spacer height=”45″][vc_column_text][wpdm_package id=’15519′] [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Több mint 4 millió online vásárló Folyamatosan nő az online vásárlók száma és az e-kereskedelmi forgalom. Az elmúlt egy évben

NRC a sajtóban – 2018. január-február

  Cikkek az interneten publikus kutatásainkról… Fókuszban a harmincasok – Piac & Profit TOVÁBB>> Nehezen kelsz fel reggel? Már egy dolog is segíthet a kutatók