NRC piackutatási szolgáltatások
„A piackutatás megtérülése nem csak a növekvő eladásokban vagy a piaci részesedés növekedésében mérhető, hanem például a belső döntéshozatali folyamatok hatékonyságának növelésében, az ügyfélelégedettség javításában, és a költségek optimalizálásában is.”
Miért jó befektetés a piackutatás
A piackutatás egy nagyon jó befektetés a vállalatok számára, amely nem csak rövid, hanem hosszú távon is jelentős hatással van a vállalat mindennapi működésére és profitabilitására. Azon túl, hogy a betekintést nyújt a piaci folyamatokba és fogyasztói viselkedés mélyebb aspektusaiba, a piackutatás egy stratégiai eszköz is. Segít a vállalatoknak megérteni az aktuális piaci trendeket, fogyasztói igényeket, és ezáltal lehetővé teszi számukra, hogy adatvezérelt és informált döntéseket hozzanak. A piackutatás által generált információk segíthetnek a felesleges költségek csökkentésében, az ügyfélretenció növelésében és az új üzleti lehetőségek azonosításában. Azok a vállalatok, amelyek nem használják ki ezt az eszközt, nemcsak lemaradnak a versenyben, de komolyan veszélyeztetik saját piaci pozíciójukat.
Piacfeltárás
A piacfeltárás segíti a vállalatokat abban, hogy megtalálják a piaci réseket és lehetőségeket, és ezáltal jobb üzleti döntéseket hozhassanak.
Piacbecslés
A piacbecslés segít a vállalatoknak megérteni a piaci lehetőségeket, a versenytársak helyzetét és a piac jövőbeli növekedési kilátásait.
Szegmentáció
Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jobban megértsék ügyfeleiket, személyre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat fejlesszenek ki.
Perszónakészítés
Ezek a karakterek segítenek a vállalatoknak abban, hogy jobban megértsék ügyfeleiket és a legjobb termékeket fejlesszék ki.
Ügyfélelégedettség
Segíti a vállalatot abban, hogy megértsék ügyfeleik szükségleteit és elvárásait, és mérjék termékeik, szolgáltatásaik és ügyfélkiszolgálásuk hatékonyságát.
Ügyfélélmény
A kutatás eredményei segíthetnek a vállalatnak fejleszteni a termékeit, javítani a szolgáltatásokat és maximalizálni az árakat.
Dolgozói-élmény
A dolgozói élmény kutatása segíthet a vállalatnak a munkaerő megtartásában, a toborzásban, a dolgozói elégedettség és elkötelezettség növelésében.
Szolgáltatásteszt
A tesztelés módszerével a vállalat képes fejleszteni és javítani a szolgáltatásait, ami növeli az ügyfelek elégedettségét, hűségét és a vállalat versenyképességét.
Termékteszt
A terméktesztelés lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy termékük megfelelően működik-e és elég vonzó-e a vásárlók számára.
Árteszt
Az ártesztelés nagyon hasznos eszköz a vállalatok számára, mert segít meghatározni a legoptimálisabb árszintet a termékükre.
Koncepcióteszt
A koncepcióteszt tesztelése lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy korai szakaszban kapjanak visszajelzést a piactól, így csökkentsék a költségeket.
Csomagolásteszt
A csomagolásteszt eredményei alapján a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztói preferenciákat és ennek megfelelően alakíthatják termékük csomagolását.
Reklámfilm elő-és utótesztelése
Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy előre meghatározzák a reklámok potenciális hatását, minimalizálják a kockázatot és maximalizálják a vásárlást.
Honlap / applikáció usability
Ez a tesztelési módszer felfedi a felhasználói élmény problémáit, és segít a vállalatoknak optimalizálni termékeiket a felhasználói élmény javítása érdekében.
Ügyfélszolgálat
Az eredmények segíthetnek a vállalatoknak fejleszteni ügyfélszolgálati stratégiáikat, javítani ügyfélszolgálati folyamataikat.
Elemzés
Az NRC által végzett kutatási adatbázisok másodlagos elemzése képes átfogó betekintést nyújtani a vállalat korábbi kutatásainak eredményeibe.
Online kutatás
Keressen minket bizalommal
Híreink
Bitcoin-láz | Vennénk bitcoint?
Szinte nem múlik el úgy nap, hogy ne jelenne meg a médiában valamilyen hír, vélemény a bitcoinnal kapcsolatban, így talán senki sem lepődik meg
Hányan bérelnének bútort az IKEA-tól?
Év elején olvashattuk a hírt, hogy az IKEA tervei közt szerepel a bútorok bérlésének bevezetése, ami az újrahasznosítás lehetőségével egyrészt illeszkedik a vállalat fenntarthatósági
Az internetezők médiafogyasztása – Letölthető prezentáció 2018.
Töltsd le prezentációs anyagukat, amit az Evolution 2018. konferenciára vittünk! Friss kutatásunkra épülő előadást Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatója tartotta, melynek címe: Megkérdeztük a
Valentin nap 2018. – Infografika
A fiatalok számára fontosabb a Valentin-nap A párkapcsolatban élők 21 százaléka mindig, 35 százaléka pedig esetenként megünnepli a Valentin-napot, és minden harmadik ember – különösen
Irány belföld! | Kutatásunk a hazai turizmusról
Vízpart, wellness, városnézés – ezek a tipikus mozgatórugói egy-egy belföldi utazásnak. A 18-59 évesek fele üdült az országhatárokon belül az elmúlt három évben –
Grafikus pozíció
GRAFIKUS DIZÁJNERT keresünk bővülő csapatunkba, változatos feladatokhoz, teljes (napi 8 órás) munkaidőben. Csatlakozz te is Magyarország vezető online piackutató cégéhez! ELVÁRÁSOK: – Jártasság webdizájn
Internetről a fa alá
Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis így
Karácsony számokban
Megkérdeztük a 18-59 éves magyarokat, mit jelent nekik a karácsony…
Októberi szemelvényeink – Publikus kutatásaink az online médiában
Ebben a hónapban is utánajártunk hol jelentünk meg, és büszkén meg is mutatjuk. Igaz, a szeptemberi felhozatalhoz képest most kevesebb érdekes hírben tűntünk fel,
A hónap kreatív kampánya | Harmadszor
Kötelezően most is leírjuk, hogy a kampány kiválasztása szubjektív szempontok alapján történt. Nem kutattunk hozzá, csak kiválasztottuk szavazással melyiket szeretjük, hiszen számok, modellek és válaszok
Szeptemberi szemelvényeink – Publikus NRC kutatások
Minden hónapban rákeresünk -szerénytelenül- magunkra a Google hírkeresőjében, és mostantól meg is osztjuk veletek az érdekesebb találatokat, a teljesség igénye nélkül. Most tehát szeptemberi
NRC prezentációk – Internet Hungary 2017.
2017-ben is ott voltunk az Internet Hungary konferencián, ezúttal 3 előadással. Töltsd le és nézd meg, miről beszéltek kutatóink az eseményen! [vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]Molnár Zoltán