Piackutatás
„Az információforrások komplex elemzése által a döntéshozók képesek racionális, megalapozott és hatékony üzleti döntéseket hozni.”
Piackutatási módszerek: kulcs a versenyelőnyhöz
Kvantitatív piackutatás
A piackutatás korunk vállalati életében az információalapú döntéshozatal szerves része. A kvantitatív módszertanok, mint például a nagymintás online lekérdezések, omnibusz kutatások és tracking kutatások, empirikus alapot nyújtanak a vállalati stratégiának. Ezek az eszközök nem csupán a fogyasztói preferenciák mélyreható feltárását teszik lehetővé, hanem validációs kapacitást is biztosítanak a vállalat fejlesztési tervei számára. Továbbá, a piaci dimenziók és trendek kvantitatív becslése által segítik a vállalatot abban, hogy a piaci pozícionálást és terjeszkedést adatvezérelt alapon hajtsa végre.
Ad-hoc
Az ad-hoc online kvantitatív kutatás gyors és célzott adatgyűjtést tesz lehetővé vállalatoknak aktuális kérdéseik megválaszolására
Tracking
Az online tracking kutatás idősoros adatgyűjtést alkalmaz, hogy időbeli tendenciákat és ciklusokat elemezzen statisztikai technikákkal.
Omnibusz
Magyarország leggyorsabb és leggyakrabban induló omnibusz kutatására bármikor felszállhat. Tíz naponta indul és a negyedik napon már a reprezentatív adatokat elemezheti.
Hibrid adatfelvétel
A hibrid kutatás egy kombinált kutatási módszert jelent, melyben egyszerre használnak kvantitatív és kvalitatív kutatási technikákat.
Kvalitatív piackutatás
Fókuszcsoport
Termék-, és szolgáltatásfejlesztésben fókuszcsoportos kutatási módszerekkel segítjük a célcsoportja attitűdjeinek, érzéseinek és véleményének a megismerésében.
Mélyinterjú
Az insightok, a vásárlói tapasztalatok és élmények megismerése nemcsak a szolgáltatás-, és termékfejlesztésben, de a stratégia tervezésében is versenyelőnyt biztosít a vállalatvezetőknek.
Fórumkutatás
Az online fórumkutatás ideális nagyobb csoportok véleményének és tapasztalatainak gyors gyűjtésére.
Online blogkutatás
Az online blogkutatás mély és részletes fogyasztói vélemények, érzések és tapasztalatok gyűjtésére ideális.
Mobiletnográfia
A mobiletnográfia a fogyasztók természetes környezetben történő viselkedésének és tapasztalatainak vizsgálatára kiválóan alkalmas.
Desk Research elemzések
Az NRC piackutató vállalat ügyfelei számára Desk Research elemzési szolgáltatást nyújt a már meglévő kutatási adatbázisok másodelemzésére, több adatbázis együttes elemzésére, valamint ezek különböző Business Intelligence rendszerekhez történő illesztésére. Célunk, hogy a „fiókokban lévő” passzív adatokat aktívvá tegyük, integrálva őket a vállalati adatáramlásba, így biztosítva, hogy az adatok valódi értéket képviseljenek a vállalat számára.
A prediktív modellezés kulcsfontosságú az idősoros elemzések során, mivel jelentős idő- és költségmegtakarítást biztosít a vállalatok számára. Az NRC ezekben az elemzésekben nyújt támogatást, segítve a vállalatokat abban, hogy előre láthassák a piaci trendeket és optimális döntéseket hozhassanak.
Az NRC Power BI és Python alapú szolgáltatása segíti a vállalatokat abban, hogy az összetett és különféle forrásokból származó adatokat egyszerűen elérhetővé és a vezetői dashboardok segítségével könnyen használhatóvá tegyék. Ezáltal a döntéshozók gyorsabban és hatékonyabban tudnak információkhoz jutni és döntéseket hozni.
Másodelemzés
Az NRC másodelemzés ideális, ha már vannak adatok, de hiányzik az elemzéshez szükséges erőforrás vagy új nézőpontokra van szükség.
Idősoros elemzés
Az idősoros ökonometriai elemzés ideális hosszú adatsoroknál trendek, mintázatok feltárására és előrejelzésre.
Power Bi
Az NRC több évtizedes tapasztalattal és Power BI használatával egyedülálló adatvizualizációt kínál, legyen szó tracking vagy ad-hoc kutatásról.
Fejlesztés és tesztelés
A Service Design módszertan integrálása nem csupán a termékek és szolgáltatások mélyreható vizsgálatát és fejlesztését teszi lehetővé, hanem egy ügyfélközpontú megközelítést is képvisel. Ennek lényege, hogy az ügyfelek mellett a vállalat munkatársait is aktívan bevonja a fejlesztési folyamatba, ugyanis az így generált ötletek és javaslatok egy sokkal szélesebb nézőpontot tükröznek, ami elősegíti az új megoldások szervezeten belüli elfogadását és integrálását.
Az agilis online teszteléstől, a szemkamerás eye tracking vizsgálaton át és a kollaboratív workshopokig, az NRC egy komplex, de célirányos eszköztárat kínál ügyfeleinek. Ezt a holisztikus megközelítést erősíti az NRC Triple Diamond modellje, amely az adatvezérelt innovációtól egészen az új megoldások vállalati folyamatokba történő implementálásáig kíséri végig az ügyfeleket. Az eredmény nem csupán hatékonyabb döntési folyamatok, hanem olyan tartós és fenntartható innovációk is, amelyeket a vállalat egésze könnyebben adoptál és tulajdonít magának.
Eye tracking szemkamera
A szemkamerás tesztelés kiválóan alkalmas a fogyasztók valós környezetben történő viselkedésének és tapasztalatainak rögzítésére és fejlesztésre.
Conjoint termékteszt
A Conjoint kutatási módszer segít megérteni, milyen terméktulajdonságok és árak befolyásolják leginkább a fogyasztók vásárlási döntéseit.
Service design fejlesztés
A szolgáltatásfejlesztés egyik legjobb módszere segítségével, az ügyfelek és a kollégák igényeit fókuszban tartva tudja a leghatékonyan fejleszteni a vállalat szolgáltatásait és szervezet folyamatait.
Co-creation csoport
Használja célcsoportja tudását és fejlesszen együtt vásárlóival. Az NRC CO-CREATION, workshopjain, facilitátoraink segítik abban, hogy sikeres, ügyfélbarát szolgáltatásokat fejlesszen ügyfelei számára.
Szoftverek
Az NRC piackutató cég a piackutatás területén számos saját fejlesztésű, professzionális eszközt és megoldást kínál a hazai piacon. Ezek közé tartozik a frequest kérdőívszerkesztő rendszer, amely lehetővé teszi a kutatók számára, hogy egyszerűen és hatékonyan hozzanak létre online kérdőíveket, akár a legbonyolultabb és legnagyobb méretű kutatási projektekhez is. Emellett rendelkeznek a Netpanel panelmenedzserrel, egy kvantitatív access válaszadói panellel, amely segíti a kutatókat az adatgyűjtésben és a célcsoport specifikus válaszadók megtalálásában. Az Insights PlayGround rendszer pedig a kvalitatív kutatások szervezését teszi könnyűvé és hatékonyabbá.
A cég sikerének kulcsa azonban nemcsak az innovatív technológiai eszközökben rejlik, hanem a professzionális elemzői csapatban is, akik képesek a legbonyolultabb adatokat értelmezni és értékes insightokat kinyerni belőlük. Az expert megoldások és innovatív módszerek alkalmazása révén az NRC mindig a legfrissebb piacismeretre épülő tanácsadást nyújtja ügyfeleinek. Ennek eredményeként a vállalat nem csupán gyűjti az adatokat, hanem azokat stratégiai információkká alakítja, segítve ügyfeleit a sikeres döntéshozatalban és a versenytársak előtt való maradásban a dinamikus piaci környezetben.
Frequest kérdőívszerkesztő
Az NRC a saját fejlesztésű freQuest kérdőívszerkesztő és online kutatásmenedzser rendszert használja kvantitatív adatfelvételei során.
Netpanel panelmenedzser
Az NRC saját fejlesztésű netpanel menedzser szoftvert és applikáció használ a válaszadói közösség kezeléséhez.
Insights PlayGround rendszer
Az NRC a freQuest Insights PlayGround kvalitatív kutatási szoftvert használja online kvalitatív kutatási menedzseléséhez.
Qualipool kvalitatív szervezés
Az NRC qualipool szolgáltatása professzionális válaszadó szervezést biztosít különböző kvalitatív kutatási módszerekhez
Piackutatás
Keressen minket bizalommal
Híreink
Lezárul a Pandémia Index kutatásunk, két évvel az első hullám kezdete, a karantén magyarországi bevezetése után.
Nem folytatjuk tovább, de nem azért, mert a Covid teljesen eltűnt. Az ukrajnai háború kitörése óta várakozásaink, jövőképünk, aggodalmaink már nem annyira Covid és hatásai
NRC munkavállalói tracking kutatás összefoglalója
Mi jön a 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás helyett? – megtudhatod a munkavállalói kutatásunkból A klasszikus, a fiatalabbak által inkább csak
TOP 5 2022-es hazai és nemzetközi piackutatási trend
Az elmúlt években ugyan csökkent a klasszikus piackutatási szolgáltatások imázsa, azonban az adatszolgáltatás, az elemzői tudás és az adatvizualizáció iránti igény növekedett. A vállalatokon belül
Az új normális – 2022 fogyasztói trendek
A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is
Karácsonyi támogatás
Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.
Veszélyben a reprezentativitás?
A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk?
Munkavállalói kutatás az NRC-től (infografikával)
Az NRC munkavállalói kutatásának tanulmánya már elérhető!
Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya
Infografikára tettünk néhány adatot, és a tanulmány témaköreinek listáját.
Webáruházból a fa alá – karácsony és e-kereskedelem
A magyar internetezők 35 százaléka biztos benne, hogy legalább egy ajándékot online fog megvásárolni – a legtöbben játékot és könyvet vennének a neten.
Berobbanó podcast-piac
A Research and more podcast 18. adásában a podcast-piac alakulásáról beszélgettünk az adatok és a tapasztalatok tükrében.
Médiafogyasztás és digitális ragaszkodás
A Research and more podcast 17. adásában az Internet Hungaryn tartott előadásaink szolgáltattak beszédtémát.
Digitális vagy offline? (letölthető prezentáció)
Töltsd le az Internet Hungaryn tartott előadásunk prezentációját!