Podcast
Research&more az NRC piackutatási podcastja
Az NRC research&more piackutatási podcast célja, hogy szórakoztassa, inspirálja és motiválja a hallgatókat. Az előadók által megosztott tapasztalatok, tanácsok és a legújabb trendek új nézőpontot nyújthatnak a piackutatás terén. Emellett, a podcast adások segíthetnek a hallgatóknak megérteni a piackutatás fontosságát, valamint megtanulni, hogyan használható a vállalatok számára.
Podcast cikkek

Kvalitatív kutatások és a digitális világ
Egy nagyon jót beszélgettünk Dr. Babocsay Ádám pszichológussal, kvalitatív kutatási szakemberrel: Tartsatok velünk, hallgassatok ránk! A kvalitatív kutatások új korszaka: Online térhódítás, COVID hatások és a kihagyhatatlan MI A kvali kutatások világában

Chat trendek, lakossági elvárások, vállalati lehetőségek és egy kis chatGPT
A 26. adás végére ugyan elszomorodtunk egy kicsit, de azért érdemes meghallgatni a legújabb NRC research & more adásunkat, ahol a lakossági chat használati szokásokról, a vállalati lehetőségekről, a lakossági elvárásokról, az

Adat, információ és adatvizualizáció: Beszélgetés Kovács Gyula szakértővel
Mi az adat? Mi az információ és hogyan tud fejlődni egy adatelemző? Mik a tipikus elemzői hibák? Ezekről és még sok egyébről is beszélgettünk Kovács Gyula adatkommunikációs szakértővel az adatokról és az adatok céljáról.

Megélhetési válság, luxus autók és az e-kereskedelem
Az NRC research&more legújabb, januári adásában a megélhetési válságról, a luxus cikkek növekvő fogyasztásáról, a társadalom kettészakadásáról és arról beszélgettünk, hogy a kutatásaink és az e-kereskedelmi trackingünk adatai mit mutatnak meg, hol

Piackutatási trendek 2023
Lassan itt az év vége és ilyenkor nemcsak számot vetünk az elmúlt évvel, de a következő évet is szemügyre vesszük, tervezzük a jövőt és ehhez szükséges az is, hogy megnézzük, hogy milyen

Fókuszban a fenntarthatóság
Mit gondolnak a fogyasztók a fenntarthatóságról? Milyen különbségek vannak az egyes korosztályok és az iskolai végzettségek között? Mit olvasunk ki az adatokból és mit gondolunk mi kutatók erről? A fogyasztói társadalom fenntarthatatlan

Az elmúlt 2 év e-kereskedelmi és társadalmi változásai 2022
A Research and more Podcast 21. adása az e-kereskedelmi változásokról Mi adott nekünk a Covid és mit vett el? Milyen hatással volt a társadalomra, a vásárlásra, a bankolásra és a médiafogyasztásra. Sági

NRC munkavállalói tracking kutatás összefoglalója
Mi jön a 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás helyett? – megtudhatod a munkavállalói kutatásunkból A klasszikus, a fiatalabbak által inkább csak a dalrefrénből ismert XIX. századi munkásmozgalmi követelés

Veszélyben a reprezentativitás?
A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk?

Berobbanó podcast-piac
A Research and more podcast 18. adásában a podcast-piac alakulásáról beszélgettünk az adatok és a tapasztalatok tükrében.

Médiafogyasztás és digitális ragaszkodás
A Research and more podcast 17. adásában az Internet Hungaryn tartott előadásaink szolgáltattak beszédtémát.

Virtuális valóságtól a Metaverzumig
A Research and more pocast első őszi adásában arról beszélgettünk, mit gondolnak 2021-ben a magyar internetezők a virtuális valóságról és arról a lehetséges jövőről, amit a Metaverzum hozhat.