Hírek
Mobil játszótárs
Három okostelefon-használóból kettő szokott játszani a mobilján, legtöbben ügyességi és logikai játékokkal töltik az időt – ez derül ki az NRC februári kutatásából. Az időtöltés
Freemium vagy prémium?
Az egyre fejlődő okostelefon-piaccal a mobilalkalmazások készítői is felveszik a versenyt, hiszen egyre szofisztikáltabb megoldások, technikailag is egyre fejlettebb alkalmazások jelennek meg, amelyek remekül kiegészítik
Házhoz jön a sonka?
Az utóbbi hetekben/hónapokban, amikor “nyilvánosságra” került, hogy az egyik nagy, Magyarországon is jelenlévő hipermarketlánc online vásárlói felületet indít, elindultak a találgatások annak jövőbeli esélyeiről, sikerességéről.
Hurrá, nyaraltunk…
Igaz, ezt tízből csak négy magyar nethasználó mondhatta el magáról 2013-ban: ezen a nyáron a 18‒75 éves internetező lakosság 41%-a töltött legalább egy éjszakát otthonától
A mi kenyerünk java?
Öngondoskodás Magyarországon Az előrejelzések szerint 2050-re a 65 éven felüli népesség az aktív korú népesség 50 százalékát teszi majd ki, azaz ha mindenki dolgozna, akkor
Még van hova fejlődni
Sokat beszélünk mostanában a hazai borkultúra fejlődéséről. Egyre több a lehetőség azok számára, akik szeretnék jobban megismerni a borokat akár fesztiválokon, akár borkóstolókon. A kereskedők
Sárga csekk és párnaciha
„A pénz jön és megy: a különbség csak annyi, hogy könnyebben megy, mint ahogyan jön…” (Comenius)Mégis hogyan jön és hogyan megy? Bankkártyára, folyószámlára, postástól? Sárga
"Nagyon kevés kutatócég érti igazán az online világot"
Kőszegi András interjúja Sasvári Gabriellával (osztályvezető, Centrál Médiacsoport, Központi Piackutatás). A Sanoma is egy klasszikus médiavállalat volt, gondolom, a kutatási módszertana és az eszközei is
Hogyan tovább, internetpenetráció?
Úgy tűnik, mintha mostanában ismét hot topic lenne az internetpenetráció. Több helyről – ügyféltől, újságírótól – is kaptam kérdéseket azzal kapcsolatban, mi a helyzet most,
Nem mindegy, hogy mennyire okos
A mobilszolgáltatók, telefonüzletek kínálatában gyakorlatilag szinte már csak okostelefonokkal találkozhatunk, a „hagyományos” mobiltelefonok ideje tehát úgy tűnik, hogy lejárt, vagy legalábbis erőteljesen leáldozóban van. Nem
Interjú Serfőző Lilivel és Torma Csillával
Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Serfőző Lilivel és Torma Csillával. Serfőző Lili NRC Marketingkutató, tanácsadó 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Alapvetően minden tekintetben
Kütyükörkép 2013Q1
Ma már minden második hazai internetező mondhatja el magáról azt, hogy van valamilyen kütyüje. Míg 2013 első negyedévére az okostelefont birtoklók aránya elérte a 45%-ot,
Mobil játszótárs
Három okostelefon-használóból kettő szokott játszani a mobilján, legtöbben ügyességi és logikai játékokkal töltik az időt – ez derül ki az NRC februári kutatásából. Az időtöltés
Freemium vagy prémium?
Az egyre fejlődő okostelefon-piaccal a mobilalkalmazások készítői is felveszik a versenyt, hiszen egyre szofisztikáltabb megoldások, technikailag is egyre fejlettebb alkalmazások jelennek meg, amelyek remekül kiegészítik
Házhoz jön a sonka?
Az utóbbi hetekben/hónapokban, amikor “nyilvánosságra” került, hogy az egyik nagy, Magyarországon is jelenlévő hipermarketlánc online vásárlói felületet indít, elindultak a találgatások annak jövőbeli esélyeiről, sikerességéről.
Hurrá, nyaraltunk…
Igaz, ezt tízből csak négy magyar nethasználó mondhatta el magáról 2013-ban: ezen a nyáron a 18‒75 éves internetező lakosság 41%-a töltött legalább egy éjszakát otthonától
A mi kenyerünk java?
Öngondoskodás Magyarországon Az előrejelzések szerint 2050-re a 65 éven felüli népesség az aktív korú népesség 50 százalékát teszi majd ki, azaz ha mindenki dolgozna, akkor
Még van hova fejlődni
Sokat beszélünk mostanában a hazai borkultúra fejlődéséről. Egyre több a lehetőség azok számára, akik szeretnék jobban megismerni a borokat akár fesztiválokon, akár borkóstolókon. A kereskedők
Sárga csekk és párnaciha
„A pénz jön és megy: a különbség csak annyi, hogy könnyebben megy, mint ahogyan jön…” (Comenius)Mégis hogyan jön és hogyan megy? Bankkártyára, folyószámlára, postástól? Sárga
"Nagyon kevés kutatócég érti igazán az online világot"
Kőszegi András interjúja Sasvári Gabriellával (osztályvezető, Centrál Médiacsoport, Központi Piackutatás). A Sanoma is egy klasszikus médiavállalat volt, gondolom, a kutatási módszertana és az eszközei is
Hogyan tovább, internetpenetráció?
Úgy tűnik, mintha mostanában ismét hot topic lenne az internetpenetráció. Több helyről – ügyféltől, újságírótól – is kaptam kérdéseket azzal kapcsolatban, mi a helyzet most,
Nem mindegy, hogy mennyire okos
A mobilszolgáltatók, telefonüzletek kínálatában gyakorlatilag szinte már csak okostelefonokkal találkozhatunk, a „hagyományos” mobiltelefonok ideje tehát úgy tűnik, hogy lejárt, vagy legalábbis erőteljesen leáldozóban van. Nem
Interjú Serfőző Lilivel és Torma Csillával
Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Serfőző Lilivel és Torma Csillával. Serfőző Lili NRC Marketingkutató, tanácsadó 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Alapvetően minden tekintetben
Kütyükörkép 2013Q1
Ma már minden második hazai internetező mondhatja el magáról azt, hogy van valamilyen kütyüje. Míg 2013 első negyedévére az okostelefont birtoklók aránya elérte a 45%-ot,