Hírek
Boldogság grammra
Lassan, nyugodtan, minden percét kiélvezve, jól megízlelve, vagy mohón, kapkodva, titokban befalva? Búfelejtőnek, netán jól megérdemelt jutalomként? Megnyugvást, vagy új energiát, feltöltődést remélve? Másokkal megosztva,
Interjú Fejes Tündével és Niederfiringer Veronikával
Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Fejes Tündével és Niederfiringer Veronikával. Fejes Tünde Az Unicredit Bank Hungary Zrt. szenior szakembere 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a
Rádióhallgatás online – Nem eszik olyan forrón
Terjednek az online rádiók, amik a tapasztalatok szerint jól megférnek a hagyományos adók mellett. Az online rádiók médiatervezői eszköztárba való bekerülését azonban gátolja az egységes,
A szülőké a felelősség
Az anyák egyharmada tartja károsnak vagy veszélyesnek az internetet gyermeke számára – derül ki az NRC felméréséből. A veszély mértéke ötfokú skálán 3,11 pont. Ez
15 éves az NRC!
„Baromi jó ötlet! – mondta a nemzetközi filmiparban dolgozó barátom 1999-ben, miközben sem a piackutatásról, sem az internetről nem tudott semmit. „Őrült ötlet!” – mondta
2,2 millióan online álláslesen
Továbbra is a Profession.hu a legismertebb és legnépszerűbb állásportál Magyarországon, megelőzve a Jobline-t és a Workaniát – derül ki az NRC Álláskeresés az interneten című
Nyaralsz Te rendesen?
Ha tippelnünk kellene, nyaral-e a magyar, a feltételezett pénzhiány miatt valószínűleg inkább a „nem” válasz felé hajlanánk. Vajon csak a hagyományos pesszimizmusunk és hányattatottság érzésünk
Így használjuk kisképernyős eszközeinket I.
Nem használjuk (ki) okosan okoskészülékeinket, legalábbis ami az applikáció használatot illeti, biztosan nem. Az okostelefonon és/vagy tableten internetezők kétötöde nem töltött le még ötnél több
Lassú víz partot mos – Digitális tartalomfogyasztás
Minden nyomtatott vagy online kiadványt készítő, szerkesztő, tartalmat előállító szolgáltatásnak el kell lassan gondolkodnia azon, hogy a következő években mivel fogja megkeresni a napi betevőt.
Ízlések és pofonok
A reklám kicsit olyan, mint a politika meg a magyar foci: kevesen szeretik, de valamennyire mindenki ért hozzá. Azonban még a távirányító görcsös szorítása közben
Készpénzkímélő fizetési megoldások
Ma már senki sem ütközik meg azon, ha a pénztárnál kígyózó sor elején álló a bankkártyás fizetést választja, a sor vége felől hallatszik ugyan némi
Többképernyűség
Az egyes médiumok azonos időben történő fogyasztásának jelensége, a párhuzamos médiafogyasztás és azon belül is a multiscreening egyre inkább teret hódít. A jelenség a kütyük
Boldogság grammra
Lassan, nyugodtan, minden percét kiélvezve, jól megízlelve, vagy mohón, kapkodva, titokban befalva? Búfelejtőnek, netán jól megérdemelt jutalomként? Megnyugvást, vagy új energiát, feltöltődést remélve? Másokkal megosztva,
Interjú Fejes Tündével és Niederfiringer Veronikával
Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Fejes Tündével és Niederfiringer Veronikával. Fejes Tünde Az Unicredit Bank Hungary Zrt. szenior szakembere 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a
Rádióhallgatás online – Nem eszik olyan forrón
Terjednek az online rádiók, amik a tapasztalatok szerint jól megférnek a hagyományos adók mellett. Az online rádiók médiatervezői eszköztárba való bekerülését azonban gátolja az egységes,
A szülőké a felelősség
Az anyák egyharmada tartja károsnak vagy veszélyesnek az internetet gyermeke számára – derül ki az NRC felméréséből. A veszély mértéke ötfokú skálán 3,11 pont. Ez
15 éves az NRC!
„Baromi jó ötlet! – mondta a nemzetközi filmiparban dolgozó barátom 1999-ben, miközben sem a piackutatásról, sem az internetről nem tudott semmit. „Őrült ötlet!” – mondta
2,2 millióan online álláslesen
Továbbra is a Profession.hu a legismertebb és legnépszerűbb állásportál Magyarországon, megelőzve a Jobline-t és a Workaniát – derül ki az NRC Álláskeresés az interneten című
Nyaralsz Te rendesen?
Ha tippelnünk kellene, nyaral-e a magyar, a feltételezett pénzhiány miatt valószínűleg inkább a „nem” válasz felé hajlanánk. Vajon csak a hagyományos pesszimizmusunk és hányattatottság érzésünk
Így használjuk kisképernyős eszközeinket I.
Nem használjuk (ki) okosan okoskészülékeinket, legalábbis ami az applikáció használatot illeti, biztosan nem. Az okostelefonon és/vagy tableten internetezők kétötöde nem töltött le még ötnél több
Lassú víz partot mos – Digitális tartalomfogyasztás
Minden nyomtatott vagy online kiadványt készítő, szerkesztő, tartalmat előállító szolgáltatásnak el kell lassan gondolkodnia azon, hogy a következő években mivel fogja megkeresni a napi betevőt.
Ízlések és pofonok
A reklám kicsit olyan, mint a politika meg a magyar foci: kevesen szeretik, de valamennyire mindenki ért hozzá. Azonban még a távirányító görcsös szorítása közben
Készpénzkímélő fizetési megoldások
Ma már senki sem ütközik meg azon, ha a pénztárnál kígyózó sor elején álló a bankkártyás fizetést választja, a sor vége felől hallatszik ugyan némi
Többképernyűség
Az egyes médiumok azonos időben történő fogyasztásának jelensége, a párhuzamos médiafogyasztás és azon belül is a multiscreening egyre inkább teret hódít. A jelenség a kütyük