Egy nagyon jót beszélgettünk Dr. Babocsay Ádám pszichológussal, kvalitatív kutatási szakemberrel: A “GOT MILK” kampányról, a kvalitatív kutatások értelméről és hasznáról, a fogyasztói insightokról, a legnagyobb kvalitatív kutatói hibáról, az online kvalitatív kutatások covid általi berobbanásáról, a mélyinterjún és fókuszcsoporton túlmutató online kutatási módszerekről és arról, hogy kell-e félnie a kvalitatív kutatónak a mesterséges intelligenciától …
A 26. adás végére ugyan elszomorodtunk egy kicsit, de azért érdemes meghallgatni a legújabb NRC research & more adásunkat, ahol a lakossági chat használati szokásokról, a vállalati lehetőségekről, a lakossági elvárásokról, az ügyfélélményről, a chatGPT és társairól, továbbá a legújabb chat trendekről is beszélgettünk Molnár Zoltánnal és Sági Ferenccel az NRC kutatási igazgatóival. Hallgassatok ránk …
Mi az adat? Mi az információ és hogyan tud fejlődni egy adatelemző? Mik a tipikus elemzői hibák? Ki készítette az első vonal- és kör-diagrammot? Mi a vizualizáció célja és mi az elágazó ösvények problémája? Hány másodpercet szán egy topmenedzser az adatokra? Hogyan építs fel egy prezentációt? Mi legyen az első dián? Miért nincs szükség a …
Az NRC research&more legújabb, januári adásában a megélhetési válságról, a luxus cikkek növekvő fogyasztásáról, a társadalom kettészakadásáról és arról beszélgettünk, hogy a kutatásaink és az e-kereskedelmi trackingünk adatai mit mutatnak meg, hol és hogyan érhető tetten a válság a fogyasztásban. A beszélgetésben Szücs Szilvi, Sági Ferenc és Klenovszki János vett részt és a kutatási adatok …
Lassan itt az év vége és ilyenkor nemcsak számot vetünk az elmúlt évvel, de a következő évet is szemügyre vesszük, tervezzük a jövőt és ehhez szükséges az is, hogy megnézzük, hogy milyen trendek is formálják a piackutatási iparágat. Két kiváló és tapasztalt szakembert: Falus Tamást (Kantar Hoffmann) és Géczi Tamást (Inspira Research) kértem fel erre …