×
24
máj

Az elmúlt 2 év e-kereskedelmi és társadalmi változásai 2022

A Research and more Podcast 21. adása az e-kereskedelmi változásokról Mi adott nekünk a Covid és mit vett el? Milyen hatással volt a társadalomra, a vásárlásra, a bankolásra és a médiafogyasztásra. Sági Ferenc és Molnár Zoltán kutatási igazgatókkal ezekről és még sok minden másról beszélgettünk ebben az adásban, ahol nem az adatok voltak fókuszban, hanem …

24
márc

NRC munkavállalói tracking kutatás összefoglalója

Mi jön a 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás helyett? – megtudhatod a munkavállalói kutatásunkból A klasszikus, a fiatalabbak által inkább csak a dalrefrénből ismert XIX. századi munkásmozgalmi követelés XX. századi magvalósulása után új munkavállalói elvárások fogalmazódnak meg most, a XXI. században. Felbolydult a munkaerőpiac nálunk, Magyarországon is. A rendszerváltás utáni nyomasztó …

20
dec

Veszélyben a reprezentativitás?

A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk?

15
nov

Berobbanó podcast-piac

A Research and more podcast 18. adásában a podcast-piac alakulásáról beszélgettünk az adatok és a tapasztalatok tükrében.

1
nov

Médiafogyasztás és digitális ragaszkodás

A Research and more podcast 17. adásában az Internet Hungaryn tartott előadásaink szolgáltattak beszédtémát.

Page 1 of 8