×
15
dec

Piackutatási trendek 2023

Lassan itt az év vége és ilyenkor nemcsak számot vetünk az elmúlt évvel, de a következő évet is szemügyre vesszük, tervezzük a jövőt és ehhez szükséges az is, hogy megnézzük,  hogy milyen trendek is formálják a piackutatási iparágat. Két kiváló és tapasztalt szakembert: Falus Tamást (Kantar Hoffmann) és Géczi Tamást (Inspira Research) kértem fel erre …

27
okt

Fókuszban a fenntarthatóság

Mit gondolnak a fogyasztók a fenntarthatóságról? Milyen különbségek vannak az egyes korosztályok és az iskolai végzettségek között? Mit olvasunk ki az adatokból és mit gondolunk mi kutatók erről? A fogyasztói társadalom fenntarthatatlan vagy van remény arra, hogy mind ez, mind a földünk megmarad? Az NRC szakértői (Szilvia Szucs és Ferenc Sági) beszélgetnek a Fenntarthatóság tracking …

24
máj

Az elmúlt 2 év e-kereskedelmi és társadalmi változásai 2022

A Research and more Podcast 21. adása az e-kereskedelmi változásokról Mi adott nekünk a Covid és mit vett el? Milyen hatással volt a társadalomra, a vásárlásra, a bankolásra és a médiafogyasztásra. Sági Ferenc és Molnár Zoltán kutatási igazgatókkal ezekről és még sok minden másról beszélgettünk ebben az adásban, ahol nem az adatok voltak fókuszban, hanem …

24
márc

NRC munkavállalói tracking kutatás összefoglalója

Mi jön a 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás helyett? – megtudhatod a munkavállalói kutatásunkból A klasszikus, a fiatalabbak által inkább csak a dalrefrénből ismert XIX. századi munkásmozgalmi követelés XX. századi magvalósulása után új munkavállalói elvárások fogalmazódnak meg most, a XXI. században. Felbolydult a munkaerőpiac nálunk, Magyarországon is. A rendszerváltás utáni nyomasztó …

20
dec

Veszélyben a reprezentativitás?

A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk?

Page 1 of 8