Hírek

|||

Fogmosási szokásaink

  Ismét bekerültünk a hírekbe, ezúttal a Rapid White kozmetikai márka megbízásából készített kutatásunkkal. Annyira jó, hogy amikor nincs időnk cikket írni egy-egy kutatásról, akkor

NRC_hónap_kampánya_lenovo|

A hónap kampánya szerintünk | 2. rész

  Egészen új unaloműző rovatunk, a hónap kampánya 2. részében ismét megmutatjuk, mit szavaztunk meg önkényesen e hó legjobbjának. Előtte azonban egy kis kitérő: A

|||||

Férfiak és kozmetikumok

  Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel (a

|||||||

A hónap kreatív kampánya szerintünk

  Mostantól minden hónapban szavazunk 1-1 kreatív kampányra, mert kedveljük a kreatív kampányokat, a céges szavazás általában jó móka. Ha már szavazunk, akkor bejegyzést is

Kis data kis gond – big data nagy gond?

  A digitálizáció előretörésével az életünk egészen apró, hétköznapi momentumai is követhető nyomot hagynak maguk után a virtuális térben. Nem akarjuk megijeszteni az olvasót, de

|

Élmény vagy függőség? A mobilozás pszichológiája

  A nomofóbia („no-more-mobile-phone phobia”) mára egy elfogadott pszichés betegség, mely a szorongással kevert függőségek csoportjába sorolható. A mobiltól való elszakítottság súlyos frusztrációt okoz, akár

Innovációkutatás 2017

Teszteltük – McDonald’s terminálok

Ha már cikket írunk róla, hát ki is próbáltuk a vörösvári úti McDonald’s-ban kihelyezett rendelésfelvevő kiosk terminálokat. Persze a komoly szakmaiságot némileg félretéve rohamoztuk meg

Peti interjú

NRC UX & Performance team Interjú Fülöp Péter UX specialistával Az NRC-nél nagy változások vannak folyamatban. Új divíziók alakulnak, és a digitális platformokra kerül a

|||

Fogmosási szokásaink

  Ismét bekerültünk a hírekbe, ezúttal a Rapid White kozmetikai márka megbízásából készített kutatásunkkal. Annyira jó, hogy amikor nincs időnk cikket írni egy-egy kutatásról, akkor

NRC_hónap_kampánya_lenovo|

A hónap kampánya szerintünk | 2. rész

  Egészen új unaloműző rovatunk, a hónap kampánya 2. részében ismét megmutatjuk, mit szavaztunk meg önkényesen e hó legjobbjának. Előtte azonban egy kis kitérő: A

|||||

Férfiak és kozmetikumok

  Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel (a

|||||||

A hónap kreatív kampánya szerintünk

  Mostantól minden hónapban szavazunk 1-1 kreatív kampányra, mert kedveljük a kreatív kampányokat, a céges szavazás általában jó móka. Ha már szavazunk, akkor bejegyzést is

Kis data kis gond – big data nagy gond?

  A digitálizáció előretörésével az életünk egészen apró, hétköznapi momentumai is követhető nyomot hagynak maguk után a virtuális térben. Nem akarjuk megijeszteni az olvasót, de

|

Élmény vagy függőség? A mobilozás pszichológiája

  A nomofóbia („no-more-mobile-phone phobia”) mára egy elfogadott pszichés betegség, mely a szorongással kevert függőségek csoportjába sorolható. A mobiltól való elszakítottság súlyos frusztrációt okoz, akár

Innovációkutatás 2017

Teszteltük – McDonald’s terminálok

Ha már cikket írunk róla, hát ki is próbáltuk a vörösvári úti McDonald’s-ban kihelyezett rendelésfelvevő kiosk terminálokat. Persze a komoly szakmaiságot némileg félretéve rohamoztuk meg

Peti interjú

NRC UX & Performance team Interjú Fülöp Péter UX specialistával Az NRC-nél nagy változások vannak folyamatban. Új divíziók alakulnak, és a digitális platformokra kerül a